اخباراخبار
يکشنبه 2 دي 1386
شنبه 1 دي 1386
مدیرعامل بانک ملت خبر داد: آغاز مذاکرات سرمایه گذاران خارجی برای خرید سهام بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به علاقمندی سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید سهام این بانک، خاطرنشان کرد: تاکنون سرمایه گذارانی از خاورمیانه و اروپا، مذاکرات خود را برای خرید سهام بانک آغاز کرده اند چون آنها به خوبی می دانند که نظام بانکی سودآور ایران ، جذابیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد.

ادامه
پنجشنبه 29 آذر 1386
مدیرعامل بانک ملت:خصوصی سازی مبدا یک تحول اساسی در نظام بانکی است

مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که خصوصی شدن بانک ها سبب شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد ، تصریح کرد: عرضه سهام در بورس ، مبدا یک تحول و تغییر اساسی در نظام بانکی خواهد بود و بانک ها را به سوی پاسخگویی و شفافیت بیشتر و عملکرد دقیق تر سوق خواهد داد .

ادامه
چهارشنبه 28 آذر 1386
راه اندازی دو پایگاه شبانه روزی خدمات بانک ملت در استان مازندران

مدیر بانک ملت استان مازندران از راه اندازی نخستین پایگاه شبانه روزی خدمات بانکی استان در شعبه میدان ساری این بانک خبر داد و گفت:این پایگاه شبانه روزی به دو پایانه خودپرداز مجهز شده و آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

ادامه
دوشنبه 26 آذر 1386
مدیرکل ستاد دیه استان ایلام اعلام کرد:عملکرد مناسب بانک ملت در رسیدگی به امور زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد

مدیرکل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان ایلام اعلام کرد:از بانک های عامل اجرای شیوه نامه پرداخت وام قرض الحسنه به زندانیان بدهکار دیه در جرایم غیرعمد ،خوشبختانه بانک ملت تا به حال عملکرد مناسبی داشته و با این مرکز به خوبی همکاری کرده است.

ادامه
يکشنبه 25 آذر 1386
به دلیل اجرای موفق طرح اعطای تسهیلات به بنگاه های زودبازده صورت گرفت: قدردانی استانداری خراسان رضوی از بانک ملت

معاون استاندار خراسان رضوی از تلاش و همکاری بانک ملت در اجرای دستورالعمل اجرایی بنگاه های کوچک اقتصادی و زودبازده و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان قدردانی کرد.

ادامه
شنبه 24 آذر 1386
پنجشنبه 22 آذر 1386