اخباراخبار
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1387
شنبه 31 فروردين 1387
رییس سازمان حج و زیارت:ارائه خدمات بهتر ، وشایسته تر به زائران سفر عمره مفرده هدف اصلی سازمان حج وزیارت است.

همایش توجیهی طرح ثبت‌نام عمره مفرده با حضور رییس سازمان حج و زیارت، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره ، مدیران ارشد و مدیران استانی بانک ملت در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و جزییات اجرای این طرح بزرگ تشریح ‌شد.

ادامه
چهارشنبه 28 فروردين 1387
دوشنبه 26 فروردين 1387
راه اندازی تنها واحد ارزی استان خراسان شمالی از سوی بانک ملت

مدیر بانک ملت استان خراسان شمالی از راه اندازی تنها واحد ارزی استان از سوی این بانک با هدف پاسخگویی به نیازهای ارزی مشتریان خبر داد و گفت:تمامی مقدمات برای تاسیس این واحد نهایی شده است و این واحد ارزی در آینده ای نزدیک خدمات رسانی به مشتریان را شروع خواهد کرد.

ادامه
دکتر دیواندری: همکاری بانک ملت دراجرای طرح ملی جایگزینی خودروهای فرسوده یک حرکت تاریخی بود

مدیرعامل بانک ملت دکتر دیواندری ، اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را برای اولین بار از سوی این بانک یک کار تاریخی عنوان کرد و یادآور شد:در حالی که طی گذشت 80 سال از ورود خودرو به کشور تنها 40 هزار خودرو جایگزین شده بود، این بانک باهمکاری ستاد تبصره 13 وسایر نهادهای ذیربط در سال گذشته و ماه های ابتدایی امسال به تنهایی بیش از 120 هزار خودروی فرسوده را از رده خارج کرد و به همین دلیل عنوان"بانک سبز"را به خود اختصاص داد.

ادامه
يکشنبه 25 فروردين 1387
مدیر سازمان حج و زیارت استان قم: افتتاح حساب در بانک ملت، ثبت نام سفر عمره در 5 فروردین را تسهیل می کند

رییس سازمان حج و زیارت استان قم اظهار داشت: افتتاح حساب در شعب بانک ملت، به منزله ثبت نام سفر عمره نیست بلکه به معنای انجام مقدمات کار و تسهیل امور در روز ثبت نام یعنی پنجم فروردین ماه سال آینده است.

ادامه
شنبه 24 فروردين 1387
يکشنبه 18 فروردين 1387