تا پایان تیرماه محقق می شود:گسترش سامانه خرید اینترنتی بانک ملت به 8 مرکز خدماتی دیگر
بانک ملت تا پایان تیرماه ، به 8 واحد دانشگاهی و مرکز فروش کالا و خدمات دیگر ، خدمات خرید اینترنتی ارایه خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، این بانک هم اکنون تنها بانک دولتی است که خدمات مرتبط با خرید اینترنتی را به متقاضیان عرضه می کند و در این راستا هم اکنون ، ارایه خدمات اینترنتی به شرکت های ارتباطات سیار ، قطارهای مسافربری رجا و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شروع شده است.
بر اساس این گزارش ، متقاضیان با مراجعه به سایت این شرکت ها می توانند نسبت به خرید اینترنتی بلیط قطار ، سیم کارت تلفن همراه یا ثبت نام ترم تحصیلی خود اقدام و پس از انجام مراحل لازم ، وجوه مربوط به خدمات دریافتی را به صورت لحظه ای در محیطی امن از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت پرداخت کنند.
این گزارش حاکی است ، انجام این کار ، با استفاده از ویژگی های کارت های صادره بانک ملت اعم از ملت کارت هوشمند ، ملت کارت متمرکز ، بن کارت ملت ، کارت هدیه ملت و ملت کارت دانشجو امکان پذیر است .
بر این اساس ، زمینه ارایه خدمات اینترنتی بانک ملت به کارت های سایر بانک ها نیز در صورت رعایت پارامترهای لازم نظیر رمز اینترنتی و پارامتر cvv2 مهیا خواهد شد.
طبق این گزارش ، استقبال متقاضیان از سیستم خرید اینترنتی بانک ملت از ابتدای راه اندازی آن در بهمن ماه سال گذشته تاکنون ، قابل توجه بوده به گونه ای که تا پایان روز 31 اردیبهشت ماه سال جاری ، صرفا برای شرکت های ارتباطات سیار ، قطار های مسافربری رجا و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، 50 هزار تراکنش موفق به ثبت رسیده است.
بانک ملت گسترش و توسعه سامانه پرداخت اینترنتی به سایر واحدهای عمومی و خدمات رسان کشور را در برنامه دارد که تحقق این موضوع ، باعث کاهش رفت و آمد و ترافیک شهرها ، کاهش بروکراسی اداری ، صرفه جویی در وقت و ارایه خدمات بانکی بدون محدودیت زمان و مکان خواهد شد.
پنجشنبه 7 تير 1386