بانک ملت به بیشترین پایانه فروشگاهی در نظام بانکی ایران مجهز می شود
مدیر عامل بانک ملت اعلام کرد:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، تا پایان امسال تعداد پایانه های فروشگاهی این بانک به 100 هزار دستگاه خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، دکتر علی دیواندری در جمع کارکنان این بانک در استان آذربایجان غربی ، با بیان این نکته که پایانه فروشگاهی ، آینده بانکداری ایران است ، اضافه کرد:هم اکنون50 هزار دستگاه خریداری شده و در حال نصب است و در نیمه دوم سال نیز 50 هزار دستگاه دیگر نصب و راه اندازی خواهد شد.
به گفته وی ، بانک ملت تا پایان سال 87 ، بیشترین تعداد پایانه فروشگاهی را در نظام بانکی کشور دراختیار خواهد داشت.
دکتر دیواندری ، از تست نهایی سامانه متمرکز این بانک خبر داد و اظهار داشت:به زودی نسخه های پیشرفته این سامانه نصب و راه اندازی خواهد شد و خدمات یکپارچه بانکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
وی، بانک ها را مهم ترین بازیگران صحنه اقتصاد کشور خواند و گفت:برای موفقیت در صحنه های بین المللی و اعتلای نام ایران ، بانک ها باید حرفی برای گفتن داشته باشند.
مدیر عامل بانک ملت با بیان این نکته که بانک ها محور توسعه و بازار اولیه برای تامین مالی صنایع هستند ، اضافه کرد:بانک ها از طریق جذب منابع زمینه توسعه ملی را فراهم می کنند و با دادن تسهیلات ، زمینه ساز شکوفایی کشور می شوند.
وی ادامه داد:هر جا کارخانه ای فعال است و اشتغالی وجود دارد ، به طور حتم ردپای بانک ها دیده می شود به همین دلیل بانک ها در کسب موفقیت برای کشور نقش ارزنده ای دارند.
مدیرعامل بانک ملت در عین حال با تاکید بر کارکرد اجتماعی بانک ها ، تصریح کرد:نمونه ای از این کارکرد اجتماعی ، طرح خرید نقدی گندم است که از دو سال پیش از سوی بانک ملت به اجرا درآمده و رکوردی به جا گذاشته که در کشور بی سابقه است.
دکتر دیواندری ، افزود:در سال گذشته حدود 10 میلیون نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از اجرای طرح خرید نقدی گندم سود بردند و به آرامش رسیدند که این امر در نظام بانکی ایران بی نظیر است.
به گفته وی ، طرح خرید تضمینی از 40 سال پیش در کشور اجرا می شده ولی هیچگاه دراین سال ها ، بهای محصول کشاورزان به موقع به آنان پرداخت نمی شد به همین دلیل می توان اجرای این طرح را از سوی بانک ملت ، یک حماسه آفرینی نام نهاد .
مدیر عامل بانک ملت ، تاکید کرد:با اجرای طرح خرید نقدی گندم ، مردم به این باور رسیدند که نظام بانکی در کنار آنان است.
وی لازمه پویایی و زنده بودن بانک را داشتن حس رقابت عنوان کرد و گفت:موفقیت یک بانک در بلندمدت تنها با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به دست نمی آید بلکه این منابع انسانی است که می تواند یک بانک را از دیگر رقبا متمایز کند.
شنبه 27 مرداد 1386