راه اندازی پرتال اینترانت مرکزی بانک ملت
پرتال اینترانت مرکزی بانک ملت با هدف برقراری ارتباط سریع و آسان میان تمامی واحدهای این بانک به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، مراسم راه اندازی پرتال اینترانت مرکزی با حضور محمد رضا ساروخانی، عضو هیات مدیره این بانک برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، صرفه جویی در هزینه ، زمان و نیروی انسانی ، تمرکز اطلاعات و یکپارچگی عملکردها ، افزایش سطح بهره وری بانک در تمام زمینه ها ، پشتیبانی مطمئن تر و امنیت بالاتر ، امکان افزودن قابلیت های جدید به صورت ماژولار ، نظارت و کنترل دقیق کیفیت ، به روز رسانی لحظه ای اطلاعات ، قابلیت های چند رسانه ای ، امکان ارتباط با مرکز ارتباط بانک ملت ، دسترسی به فهرست کامل شعب ، دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروشگاهی بانک و اطلاع رسانی دقیق درباره انواع خدمات بانکی و گزارش عملکرد سالیانه بانک از مهم ترین ویژگی های پرتال جدید است.
همچنین ویژگی های تعاملی و انعطاف پذیری ، برطرف سازی نیازهای اطلاعاتی و ارتقای توانمندی کارکنان ، تعامل میان واحدهای بانکی بدون محدودیت فیزیکی ، بهبود فرآیندهای جاری ، ایجاد امکان اشتراک و سازماندهی اطلاعات از طریق صفحات وب و بهره گیری از اطلاعات مذکور برای انتشار و بهبود منابع اطلاعاتی بانک از دیگر خصوصیاتی است که پرتال اینترانت مرکزی بانک ملت را منحصر به فرد ساخته است.
يکشنبه 11 آذر 1386