مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت معرفی شد.
فرزان عباسی ، طی حکمی به عنوان رییس جدید اداره کل روابط عمومی و دفتر مدیریت بانک ملت ، منصوب و معرفی شد.
عضو هیات مدیره بانک ملت در مراسم معارفه مدیر جدید و تودیع مدیر پیشین روابط عمومی این بانک ،ایجاد ارتباط خوب و موثر با کارکنان ، مدیران و مشتریان را از وظایف مهم این اداره خواند و گفت:روابط عمومی هر سازمان ، بخشی است که می تواند با عملکرد خود بانک را به اوج برساند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، محمد رضا ساروخانی با بیان این نکته که اخبار و تبلیغات مناسب می تواند مشتریان را به سوی شعب سوق دهد ، تاکید کرد:تبلیغات باید متناسب با ویژگی های مخاطبان طراحی و تولید شود تا بیشترین بهره وری را در پی داشته باشد.
وی معرفی محصولات جدید بانک را از مهم ترین وظایف اداره روابط عمومی ذکر کرد و اظهار داشت:اگر خدمات جدید بانک به خوبی معرفی نشوند ، خریداری هم پیدا نخواهند کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملت با تاکید بر این نکته که اداره روابط عمومی باید همراه با تحولات بانک ، خود را به ابزارهای جدید معرفی خدمات مجهز کند ، تصریح کرد: اکنون بانک ها به طور پیوسته در حال تغییر و تحول هستند و ایستایی یک بانک به قیمت عقب افتادن آن از سایر رقبا تمام می شود ، بنابراین روابط عمومی هم باید خود را با این تحولات هماهنگ کند.
ساروخانی با قدردانی از تلاش های مجید سعادتی ، رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و دفتر مدیریت بانک ملت و آرزوی توفیق برای وی در مسوولیت ریاست شعبه مرکزی این بانک ، افزود:مدیر جدید نیز دارای روابط عمومی خوب و مقید به امور انضباطی است که امیدواریم با برنامه ریزی و تعهد کاری خود،اداره کل روابط عمومی و دفتر مدیریت را همگام با اهداف کل بانک به پیش ببرند.
فرزان عباسی ، پیش از این رییس اداره کل آموزش بانک ملت بود که سوابقی همچون ریاست اداره استخدام و تامین نیروی انسانی ، معاونت مرکز تحقیقات و برنامه ریزی و معاونت اداره کل امور کارکنان بانک ملت را نیز در کارنامه خود دارد.
يکشنبه 18 آذر 1386