برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مشتریان کلیدی در بانک ملت هرمزگان
بانک ملت استان هرمزگان ، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای مشتریان کلیدی خود در سطح استان کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، هدف از برگزاری این کلاس ها ، دستیابی به اهداف طرح تلاش 86 ، اجرای برنامه عملیاتی سال جاری و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان عنوان شده است.
بر اساس این گزارش ، در این کلاس ها انواع خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک و نحوه استفاده از این گونه خدمات از سوی اداره خدمات انفورماتیک به مشتریان ،آموزش داده می شود.
بر این اساس ، این دوره ها تاکنون برای کارکنان اداره کل آموزش و پرورش ناحیه یک استان هرمزگان و نمایندگان بیمه ایران برگزار شده است و در آینده نیز برای دیگر مشتریان برگزار خواهد شد.
پنجشنبه 16 اسفند 1386