راه اندازی کد 1556 مرکز ارتباط ملت در مراکز 27 استان کشور
عملیات راه اندازی کد 1556 متعلق به مرکز ارتباط بانک ملت در مراکز 27 استان کشور با موفقیت به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، با راه اندازی این امکان جدید ، از این پس ساکنان 27 مرکز استان در کشور می توانند با گرفتن شماره 1556 و بدون گرفتن کد دیگری به مرکز ارتباط ملت متصل شوند و سوالات بانکی خود را مطرح کنند.
بر اساس این گزارش ، تا پیش از این کد 1556 صرفا برای ساکنان تهران و برخی مراکز استان ها قابل استفاده بود و ساکنان سایر مراکز استان ها می بایست با شماره تلفن پنج رقمی 82488 و با گرفتن کد 021با مرکز تماس بانک ملت ارتباط برقرار می کردند.
بر این اساس ، راه اندازی کد 1556 در مراکز استان های قزوین و زنجان نیز به زودی انجام خواهد شد.
این گزارش حاکی است ، مرکز ارتباط ملت (Contact Center) با هدف اطلاع رسانی، مشاوره ، راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان و کارکنان بانک ملت ایجاد شده است که زمینه ارتقای سطح خدمات بانکی را تسهیل و زمینه را برای دانش محورکردن فعالیت های بانک فراهم می کند.
بر این اساس ، با اتصال مشتریان و کارکنان بانک به این مرکز ارتباطی، از تعداد سفرهای درون شهری کاسته می شود و صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه آنان صورت می گیرد.
مزیت اصلی مرکز ارتباط ملت چندرسانه ای بودن آن است و در این مرکز امکان پاسخگویی،ردیابی شکایت ها و مدیریت اطلاعات از طریق تلفن، فکس، وب ، اینترنت و SMS به صورت جداگانه وجود دارد و در آینده ای نزدیک خدمت MMS هم در این مرکز امکان پذیر خواهد شد.
در عین حال Email و Voicemail هم از دیگر ابزارهای رسانه ای برای تماس مشتریان با مرکز ارتباط ملت است .
شنبه 4 خرداد 1387