قدردانی از عملکرد بانک ملت در استان های گلستان و اردبیل
عملکرد بانک ملت در استان های گلستان و اردبیل از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی مورد قدردانی
قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در دیدار با مدیر این بانک در استان، از بانک ملت به عنوان بانک پیشرو در ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک و بانکداری اینترنتی نام برد.
سنگدوینی با سپاس از همکاری و تعامل دست اندرکاران بانک ملت با شرکت گاز استان گلستان اعلام کرد که بیش از 75 درصد از معاملات این شرکت از طریق بانک ملت انجام می شود و حساب های فعال شرکت هم در این بانک متمرکز است.
بر اساس این گزارش، بانک ملت پیش از این شرکت گاز استان گلستان را به یک دستگاه خودپرداز سالنی و سامانه مدیریت حساب های بانکی مجهز کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هم در نامه های جداگانه ای از زحمات و تلاش های دست اندرکاران شعبه میدان ساعت بانک ملت در اردبیل و کارکنان اداره خدمات انفورماتیک این بانک قدردانی کرد.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با بهره گیری از خدمات الکترونیک بانک ملت، الگوی موفقی را در زمینه اصلاح و بهسازی فرآیند اجرایی طراحی و معرفی کرده که با اقبال گسترده ای در سراسر کشور روبه رو شده است.
سه شنبه 26 مهر 1390