برگزاری دوره های آموزشی برای مشتریان بانک ملت
بانک ملت نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای مشتریان خود در استان های مختلف اقدام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان قزوین در یک دوره آموزشی با حضور 35 نفر از مسوولان دانشگاه پیام نور، حاضران را به مدت چهار ساعت با نحوه استفاده از انواع خدمات نوین و الکترونیک بانکی از قبیل پرداخت قبوض از طریق سامانه 1818 مخابرات، سامانه محب، خرید اینترنتی، سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت، پایانه های فروشگاهی، امضای الکترونیک و شبا آشنا ساخت.
مدیریت شعب استان بوشهر هم در چند دوره آموزشی، نحوه کار با خدمات نوین را به 832 نفر از مشتریان کلیدی بانک ملت در این استان آموزش داد.
بانک ملت استان یزد نیز با برپایی همایشی برای 100 نفر از کارکنان اداره کل راه و ترابری استان به عنوان مشتری ویژه بانک، خدمات الکترونیک بانکی از جمله حواله اینترنتی، سامانه ساتنا، پرداخت غیرحضوری قبوض و غیره را برای حاضران تبیین کرد.
همچنین مدیریت شعب استان گلستان، دوره آموزش خدمات بانکداری الکترونیک را به مدت پنج روز برای 150 نفر از مدیران و دست اندرکاران موسسه اعتباری مهر برگزار کرد.
در این دوره، مزایای انواع خدمات بانکداری الکترونیک همچون سامانه های پرداخت الکترونیک بهای سوخت، ساتنا، پایا، همراه بانک و اینترنت بانک برای شرکت کنندگان تشریح شد.
در همایشی دیگر، مدیریت شعب منطقه کرج برندگان جوایز کارتخوان های بانک ملت و تعدادی از مشتریان دیگر بانک در استان البرز را با مزایای پایانه های فروشگاهی و بسته های اعتباری مربوط به آن همچنین امکانات و توانمندی های بانک در دیگر زمینه ها آشنا کرد.
در عین حال مدیریت شعب منطقه کرج در نشستی با بیش از 250 نفر از اعضای اتحادیه آهن فروشان شهرستان رباط کریم، توانمندی ها و امکانات بانک ملت را برای آنان تشریح کرد و نحوه استفاده از خدمات الکترونیک را به حاضران آموزش داد.
مدیریت شعب استان کرمانشاه نیز پس از نصب و راه اندازی سامانه محب در شرکت های توزیع برق، بیمه ایران، دفاتر پستی مخابرات و دانشگاه علوم پزشکی، جلسه آموزشی بانکداری الکترونیک و سامانه مدیریت حساب های بانکی را برای دست اندرکاران شرکت کاشی کاژه، شیر صحرا و سیمان غرب برپا کرد تا بدین ترتیب، این سامانه را در شرکت های یادشده هم راه اندازی کند.
پنجشنبه 18 آذر 1389