استقبال مشتریان بانک ملت از حواله بین بانکی ساتنا
با بهره برداری از سیستم های مکانیزه در بانک ملت ، استقبال مشتریان این بانک از خدمات حواله بین بانکی ساتنا( سامانه تسویه ناخالص آنی) افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت و بر اساس اعلام بانک مرکزی ، بانک ملت در اسفندماه سال گذشته بیش از 24 هزار فقره حواله بین بانکی ساتنا صادر کرده که ضمن کسب رتبه نخست در این زمینه ، بیش از 36 درصد از مجموع حواله های انجام شده در این سامانه را به خود اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش ، حواله بین بانکی ساتنا برای مشتریان اینترنتی نیز راه اندازی شده و طبق آمار دریافتی ، صدور این حواله ها از طریق سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت در اسفندماه سال گذشته از رشدی 185 درصدی نسبت به ماه های دی و بهمن برخوردار بوده است.
بر این اساس ، حدود 10 درصد از کل حواله های صادره بانک ملت از طریق ساتنا در سال 87 ، از طریق سایت بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده است.
حواله بین بانکی ساتنا به مشتریان دارای حساب در بانک ملت ، این امکان را می دهد که بدون نیاز به وجه نقد ، چک مسافرتی یا چک های رمزدار بین بانکی و صرفا از طریق مراجعه به شعبه یا از طریق محیط اینترنت ، نسبت به انتقال وجه مورد نظر خود به حساب های موجود در سایر بانک ها به صورت رایگان اقدام کند.
پیش بینی می شود ، با آغاز دوره جدید آموزش ساتنا در مدیریت شعب بانک ملت در استان ها و آشنایی بیشتر مراجعه کنندگان با سامانه مذکور ، حجم بیشتری از نقل و انتقالات بین بانکی ، از طریق این سامانه انجام شود.
پنجشنبه 3 ارديبهشت 1388