برقراری 700 هزار ارتباط با مرکز ارتباط ملت در سال 87
در سال گذشته حدود 700 هزار ارتباط از سوی مردم و مشتریان با کارشناسان مرکز ارتباط ملت برقرار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، آمار ثبت شده نشان می دهد که بیشترین ارتباط مشتریان با کارشناسان مرکز ارتباط ملت از طریق تماس مستقیم تلفنی صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش ، در سال گذشته 656 هزار تماس تلفنی ، 24 هزار پیام صوتی ضبط شده و 17 هزار نامه الکترونیک و پیامک در مرکز ارتباط ملت ثبت شده است.
بر اساس این گزارش ، مرکز ارتباط ملت جزو نسل چهارم مراکز ارتباطی است که از تمامی بسترهای ارتباطی برای برقراری ارتباط میان مشتریان و بانک استفاده می کند.
این مرکز با سیستم تلفنی چهار رقمی 1556 و بیش از 120 خط تلفن دیجیتال و 6 خط آنالوگ به صورت سازمانی مجازی است که با بهره گیری از کانال های ارتباطی متعدد از جمله تلفن گویا ، پیامک و پست الکترونیک ، صندوق صوتی ، وب سایت اطلاع رسانی ، نمابر ، درخت دانش ، گفت و گو بر خط اینترنت و ثبت و پیگیری سوال با سیستم پرسش و پاسخ تلفنی و اینترنتی به سوالات و ابهامات موجود در ذهن مشتریان پاسخ می دهد.
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1388