آشنایی مسوولان دفاتر خدمات ارتباطی اهواز با خدمات نوین بانک ملت
مدیریت شعب بانک ملت در استان خوزستان ، مسوولان دفاتر خدمات ارتباطی اهواز را با خدمات نوین بانکی آشنا کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، این بانک با هدف گسترش خدمات نوین بانکداری اینترنتی و معرفی خدمات نوین به سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان خوزستان ، این بار به سراغ دفاتر خدمات ارتباطی اهواز رفت.
در این جلسه آموزشی ، نحوه بهره مندی از خدمات نوین بانک ملت به ویژه چگونگی کار با پایانه های فروشگاهی ، به مسوولان دفاتر خدمات ارتباطی آموزش داده شد.
بر اساس این گزارش ، قرار است بیش از 165 دفتر خدمات ارتباطی استان خوزستان به پایانه های فروشگاهی بانک ملت مجهز شوند.
شنبه 6 تير 1388