بانک ملت ، بانک پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک است
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اظهار داشت: بانک ملت ، بانک پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک در میان سایر بانک ها است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، مهندس زمانی در دوره آموزشی استفاده از سامانه مدیریت حساب های بانکی (محب) برای کارکنان و مدیران شرکت مخابرات و دفاتر خدمات ارتباطی استان اصفهان افزود: با وجودی که در تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران ، نام چهار بانک ذکر شده است اما تنها بانک ملت توانست با تهیه سامانه محب ، گوی سبقت را از سایر بانک ها برباید و نسبت به افتتاح حساب های شرکت مخابرات استان با استفاده از این سامانه اقدام کند.
اخلاقی ، مدیر بانک ملت استان اصفهان نیز با اشاره به توانایی این بانک در طراحی خدمات جدید بر طبق نیازهای سازمان های بزرگ ، اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند در آینده ای نزدیک تمامی سیستم های مالی شرکت های بزرگ را تحت پوشش خود درآورد.
این گزارش حاکی است ، سامانه محب در تمامی مراکز شرکت مخابرات ، ستاد مدیریت و دفاتر خدمات ارتباطی برای تمرکز حساب های شرکت مخابرات استان اصفهان راه اندازی شده است.
چهارشنبه 24 تير 1388