سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملت در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و به موجب آن شما عزیزان می توانید شکایات خود را در آن ثبت نمائید. مدیریت امور بازرسی و نظارت این بانک وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را به عهده دارد. شکایت واصله توسط واحدهای بازرسی مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارسال پاسخ به آدرس ایمیل/ آدرس پستی شما اقدام خواهد گردید. در صورت عدم پاسخگویی در مهلت معین (30 روز) شما می توانید از طریق همین سامانه موضوع را پیگیری نمایید. چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب این بانک در سطح کشور در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از بانک درخواست رسیدگی داشته باشید، می توانید شکایت خود را با توجه به رعایت نکات زیر و قبل از مراجعه به مراجع نظارتی برون سازمانی نظیر بانک مرکزی در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد. پذیرش هرگونه شکوائیه از سوی معاونت نظارتی بانک مرکزی – اداره رسیدگی به شکایات، منوط به رسیدگی اولیه موضوع از سوی این بانک و ارائه جوابیه دریافتی به بانک مرکزی می باشد.
پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید؛
توجـــه شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی (آدرس دقیق)، کد پستی، شماره تماس، کد ملی شاکی و همراه با دلایل (مستندات) باشد.
ورود به سامانه رسیدگی به شکایات